بهترین رنگ‌های مو برای شما

بهترین رنگ‌های مو برای شما

اگر تغییر مو شما در معرض دید است ، خود را متقاعد کنید که رنگ جدیدی را امتحان کنید. مدتی است که در آینه با همان رنگ مو تکراری خود را نگاه می کنید ؟! وقت آن است که کمی طعم زیبایی زندگی را حس کنید. درست مانند اینکه یک اتفاق جدید زندگی شما را تغییر می دهد ، یک رنگ تازه نیز آنرا تغییر خواهد داد. در مورد رنگ مو هیچ قانونی وجود ندارد اما رنگ چشم هم از دیگر عواملی است که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیرگذار باشد. اگر رنگ چشمان تان آبی یا قهوه ای روشن است، اهمیت آنها را در انتخاب رنگ مویی که می خواهید به موهایتان بزنید، را نادیده نگیرید. رنگ چشمان شما نیز جز مهم‌ترین عناصری است که می‌تواند تعیین کند چه رنگ مویی مناسب شما است.

رنگ مو و رنگ چشم

اگر چشم های قهوه ای دارید موارد زیر را در انتخاب رنگ مو در نظر بگیرید :

کسانی که چشم های قهوه ای دارند باید رنگ موهایی با تن گرم انتخاب کنند مثلا فندقی، عسلی، طلایی، کاراملی و قهوه ای روشن . رنگ موهای یخی و بلوند نقره ای اصلا برای خانم هایی که چشم های قهوه ای دارند مناسب نیستند.چشم قهوه ای ها معمولا پوستی تیره دارند، بهترین انتخاب برای این افراد نیز رنگ های گرم است. رنگ موی قهوه ای فندقی، تافی یا بلوند عسلی از گزینه هایی است که می توانید آنها را به لیست خود اضافه کنید. اگر می خواهید چشم هایتان درخشان تر شوند، رنگ موهایی با تن طلایی یا کاراملی را انتخاب کنید. از بلوندهایی که تن روشن و یخی مانند بلوند نقره ای به خصوص پلاتینه دارند، خودداری کنید زیرا با چشم های قهوه ای هیچ تناسبی ندارند.

انواع رنگ مو  :

بهترین رنگ‌های مو برای چشم قهوه‌ای‌ها می تواند موارد زیر باشد :

قهوه‌ای شکلاتی : حتماً نباید رنگ چشم و موهای شما از دو سر متضاد طیف رنگ باشند تا جذاب و چشمگیر به نظر برسید. سِت کردن چشم‌های قهوه‌ای با رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی تیره برای دو برابر کردن تاثیر رنگ شکلاتی مناسب است .

یاسی : اگر پوست خیلی روشنی دارید، ممکن است لازم باشد تا از امتحان کردن رنگ موهای تیره خودداری کنید اما این بدان معنی نیست که رنگ بلوند تنها انتخاب شماست. اگر شما به دنبال رنگ مویی جالب هستید که بتوانید آن را با رنگ پوست روشن و چشم‌های قهوه‌ای سِت کنید، مو یاسی همان چیزی خواهد بود که شما دنبالش هستید.

قهوه‌ای قارچی : اگر شما عاشق رنگ‌های با تناژ سرد هستید. رنگ موی قهوه‌ای قارچی را در نظر داشته باشد. این رنگ مو تیره با تناژ خاکستری می‌تواند به چشم‌های قهوه‌ای شما کمک کند تا روش‌تر از قبل به نظر برسند.

مسی : چشم‌های قهوه‌ای ته‌ رنگ طلایی چشمگیری دارند اما ته‌رنگ قرمز چشمگیر آنها معمولاً نادیده گرفته می‌شود. درخشندگی یاقوت قرمز چشمان خودتان را با این رنگ مو مسی خیره کننده بیشتر کنید.

بلوطی : اگر رنگ مو مسی برای شما بیش از حد روشن است، رنگ بلوطی را در نظر داشته باشید.

صورتی میلنیال : صورتی میلنیال به یک دلیل خوب هیچوقت از مد نمی‌رود و آن دلیل چیزی نیست جز اینکه فارغ از رنگ پوست و مو، این رنگ به همه می‌آید.

از دیگر رنگ موهایی که برای چشمان قهوه ای مناسب است می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

بلوند یخی

مشکی پرکلاغی

مگنتا

هایلایت کاراملی

ارغوانی

سبز

هایلایت مسی

مانی پیس

مارون

آبی

رنگین کمان

بلوند کره‌ای

خاکستری

چشم قهوه‌ای با پوست روشن

این ترکیب تا حدی کمیاب است و رنگ موی سرد و طبیعی با آن بیشترین هماهنگی را دارد و بهتر است از دامنه رنگ‌های تیره و طبیعی مو خارج نشوید اما رنگ قهوه‌ای متوسط با هایلایت قهوه‌ای روشن هم انتخاب خوبی برای ایجاد تنوع است.

چشم قهوه‌ای با پوست متوسط

این ترکیب معمول‌ترین ترکیب در کشور ماست. قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای تیره یا امبره بهترین رنگ مو برای این افراد است. خوبی داشتن پوست متوسط این است که هم با رنگ‌های تیره و هم روشن همخوانی دارد و می‌توانید از هایلایت و لولایت هم استفاده کنید.

چشم قهوه‌ای با پوست تیره

رنگ‌های تیره از قهوه‌ای تیره تا مشکی بهترین انتخاب برای این ترکیب است که برای تنوع می‌توان کمی هایلایت قهوه‌ای به آن اضافه کرد.

رنگ مو و رنگ چشم

رنگ موی مناسب برای چشم رنگی ها :

اگر چشم هایتان سبز، آبی و طوسی است باید رنگ موهای روشن انتخاب کنید مثل رنگ موهای بلوند یخی، کاپوچینو، بلوطی و طوسی . چشم های رنگی و رنگ موی روشن چهره ای منحصر به فرد به شما میبخشد. خانم ها یی که رنگ چشم روشن مانند آبی یا سبز دارند باید به دنبال رنگ موهای روشن باشند، به خصوص اگر رنگ پوست شان نیز روشن است. بلوند یخی یکی از بهترین رنگ هایی است که با چشم هایتان به خوبی هماهنگ خواهد شد.اگر هم پوستی تیره تر دارید، از رنگ های گرم تری مانند قهوه ای روشن، بلوند تیره تر یا عسلی و به همان نسبت مشکل و شرابی  استفاده کنید. از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای موهای خود به کار گیرید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   طراحی زیور آلات

رنگ موی مناسب برای چشمان سبز

برای آسان تر شدن فرآیند انتخاب کردن رنگ مو، توجه کردن به رنگ چشم سبز و این که آیا چشم های شما دارای رگه هایی از طوسی، آبی و یا فندقی هستند بسیار مهم است.همچنین با این کار می توانید با انتخاب هایی که شما انجام می دهید، باعث آشکار کردن رنگ سبز چشم هایتان شوید؛ به عنوان مثال می توانید رنگ هایی کم رنگ تر انتخاب کنید تا ته رنگ گرم یا سرد داخل چشمان تان را نیز بیشتر نمایان سازید. با در نظر گرفتن دو فاکتور مهم می توانید بهترین رنگ مو که به عنوان مکمل چشمان تان باشد را انتخاب نمایید؛ شما می توانید با مورد توجه قرار دادن فاکتور تن پوست تان و رگه های رنگی داخل چشمان تان، رنگ موی مناسب خودتان را انتخاب کنید.در صورتی که داخل چشمان تان رگه هایی از رنگ فندقی مشاهده می کنید، می توانید برای جلوه دادن بیشتر به چشم هایتان رنگ موهایی گرم انتخاب نمایید.اما اگر داخل چشمان تان رگه هایی از رنگ های طوسی و یا رنگ آبی مشاهده می کنید، می توانید برای جلوه گر شدن بیشتر چشمان سبزتان از رنگ موهایی سرد استفاده کنید. بهترین رنگ مو برای کسانی که چشم سبز و رنگ پوست زیتونی دارند برنزی و کاراملی کمی تیره‌تر از پوست است. رنگ مشکی یا قرمز بورگاندی هم می‌تواند رنگ خوبی برای موهای این افراد باشد. برای چشم سبزهایی که پوست برنزه دارند رنگ‌های روشن‌تر مثل بژ و شرابی و طیف‌های مختلف قهوه‌ای توصیه می‌شود. برای کسانی که پوست روشن با چشم سبز دارند رنگ‌های مختلفی مثل قرمز، قهوه‌ای، بلوند و مشکی مناسب است به خصوص طیف‌های مختلف قرمز می‌تواند جذابیت خاص داشته باشد.

پیشنهادات مناسب رنگ مو برای افراد چشم سبز با پوست روشن

در صورتی که علاقه مند به رنگ قرمز هستید، می توانید رنگ های قرمز روشن و عمیق و یا رنگ قهوه ای با ته رنگی از قرمز را مورد انتخاب خود قرار دهید.در انتخاب سایه های موهایتان نیز می توانید رنگ خرمایی متمایل به قرمز در کنار پوست روشن تان انتخابی مناسب و عالی می باشد.برای افراد پوست روشن با موهای قهوه ای رنگ تقریبا انواع سایه ها خوب بشمار می روند؛ برای این افراد سایه های مناسبی همچون بلوند طوسی، سایه شکلاتی تیره و سایه قهوه ای طلایی نیز موارد بسیار خوبی هستند.در صورت تمایل شما برای بلوند نمودن موهای خودتان از گزینه های خوبی همچون بلوند عسلی، بلوند سفید و بلوند روشن نیز می توانید استفاده کنید.از رنگ موهای مشکی در زمانی که پوست رنگ پریده ای دارید استفاده نکنید، اما در صورت داشتن گونه هایی دارای رنگ و لعاب انتخابی عالی که با رنگ پوست روشن شما نیز تناسب داشته باشد و فوق العاده هم باشد، رنگ موی مشکی است.در انتخاب سایه های موهایتان نیز می توانید رنگ خرمایی متمایل به قرمز در کنار پوست روشن تان انتخابی مناسب و عالی می باشد

پیشنهادات رنگ مو برای افراد چشم سبز با تن پوست سرد

انتخابی فوق العاده برای رنگ کردن مو برای افراد پوست سرد، انتخاب سایه هایی از رنگ بلوند همانند رنگ بلوند روشن، بلوند توت فرنگی، سفید و پلاتینه و همچنین بلوند طوسی می باشد.برای جلوه دار کردن رنگ سبز چشمان تان نیز می توانید از سایه هایی همچون رنگ بنفش کبود و قرمز با ته رنگ بنفش استفاده کنید که خیلی خوب می باشد . برای افراد با پوست سرد، استفاده نمودن از رنگ هایی همچون رنگ خرمایی ملایم و رنگ قهوه ای طوسی نیز خوب است. انتخابی ایده آل برای افراد پوست سرد، استفاده از رنگ موهایی با پایه ی رنگ بنفش یا آبی می باشد.