همه آنچیزی که درباره مسائل حقوقی طلاق لازم است بدانید

همه آنچیزی که درباره مسائل حقوقی طلاق لازم است بدانید

پایان نامه حقوق

طلاق توافقی چیست ؟از جمله انواع طلاق ، می توان به طلاق توافقی اشاره کرد که در آن زوج ( مرد ) و زوجه ( زن ) ، بنا بر هر علت و دلیلی با یک دیگر به این نتیجه می رسند که ادامه دادن زندگی مشترک برای آن دو مقدر نمی باشد ، و به همین سبب تصمیم می گیرند تا از یک دیگر جدا شوند یا به اصطلاح طلاق بگیرند .
وکیل حضانت در شرق تهران با مشاوره رایگان و کادری مجرب از وکلای تهران آماده ارائه مشاوره به همشهریان در شرق تهران می باشد .
بهترین وکیل خانواده فردی می باشد که جدا از آن که از موکل خود به خوبی دفاع کند ، درصد بسیار زیادی از پرونده های او نیز مربوط به همین دادگاه ( دادگاه خانواده ) باشد ، و در نهایت این که از مطالعات بسیار خوبی در خصوص حقوق خانواده ، برخوردار باشد .
وکلا و مشاورین حقوقی موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء برترین و زبده ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند . به گونه ای که با خیال راحت می توان مسائل خود در خصوص حقوق خانواده را ، به وکلای متخصص و با تجربه این موسسه حقوقی معتبر ، سپرد و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود ، بود .
برای به اجرا گذاشتن مهریه کجا باید رفت  ؟ باید افزود که : برای اجرا گذاشتن مهریه ، زوجه می تواند هم به اجرای ثبت و هم به دادگاه ، مراجعه کند . روش اول ، که مراجعه به اجرای ثبت است ؛ این گونه می باشد که : برای آن که زوجه از طریق اجرای ثبت ، مهریه اش را مطالبه کند ؛
طلاق رجعی زوج حق دارد در مدت زمانی که زوجه در عده طلاق رجعی قرار دارد ، تحت شرایط به خصوصی به زوجه رجوع کند .
هزینه دادرسی مهریه به عهده کیست ؟پرداخت هزینه دادرسی مهریه ، یکی از دردسر های بسیار بزرگ بانوانی که به دنبال مطالبه مهریه خود هستند ، می باشد . لازم به ذکر است که شاکی ، هنگامی که به دادگاه مراجعه می کند و دادخواست یا شکایتی را ، بر علیه دیگری تنظیم می کند ؛ در همان ابتدا باید هزینه دادرسی شکایت خود را ، بپردازد
نفقه فرزند شیرخواره: ممکن است در طول زندگی مشترک زوج و زوجه ، اختلافات و مشکلاتی پیش آید که زوجین تصمیم به جدایی و طلاق از یک دیگر ، بگیرند . به تبع در چنین مواقعی باید تکلیف یک سری از حق و حقوق ها و مسائل ، مشخص شود . برای مثال می توان به : نفقه زوجه ، نفقه فرزند یا فرزندان حاصل از ازدواج زوج و زوجه ، مهریه زوجه ، و … اشاره کرد .
وکلای موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از با سابقه ترین و کارکشته ترین وکلای تهران می باشند ، که سال ها در خصوص طلاق در ایران و دیگر مسائل حقوق خانواده ( مهریه ، اجرت المثل ، حضانت ، نفقه ، و .. ) ، فعالیت کردند و در این خصوص پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشتند .
فرق مهریه عندالمطالبه با عندالاستطاعه .مهریه بر اساس نوع پرداختی که دارد ، به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از : مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه .
تمکین و نفقه چیست ؟
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با دارا بودن برترین وکلا و مشاورین حقوقی ، در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی مثل : طلاق ، حضانت ، نفقه ، و .. ) ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد .
وکلا و مشاورین موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، از جمله زبده ترین و کارکشته ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند که در زمینه حقوق خانواده و مسائل مرتبط با آن ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد جامعه هستند .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن مشاورین و وکلایی متخصص و با تجربه ، آماده ارائه خدمات در خصوص مسائل حقوق خانواده ، به عموم افراد می باشد .
مراحل درخواست طلاق توافقی:بدون وکیل توافق زوج و زوجه می باشد . چه زوج و زوجه بخواهند وکیل بگیرند و چه نخواهند ، هر دو طرف باید به طلاق رضایت داشته باشند و بر سر مسائلی همچون : نفقه ، مهریه ، حضانت فرزند یا فرزندان مشترکشان  ، و … با یک دیگر به توافق برسند .
توقیف ماشین برای مهریه از طریق دادگاه ، زوجه ابتدا باید دادخواستی  مبنی بر مطالبه مهریه اش ، به دادگاه ارائه بدهد .برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.
انتقال سند قبل از مطالبه مهریه .بسیاری از مردان هستند که برای فرار از دین ، از شیوه های مختلفی استفاده می کنند . از جمله معمول ترین این شیوه ها ، می توان به معاملات صوری اشاره کرد ‌.
یکی از برترین و معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، که در زمینه طلاق توافقی ، مهریه ، حضانت   اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه ، و دیگر مسائل حقوق خانواده فعالیت می کند ، موسسه حقوقی تهران طلاق می باشد . این موسسه حقوقی دارای کادری از برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است که  سال ها در زمینه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و پرونده های کثیری نیز در این خصوص به نتیجه مطلوب خود ، رساندند .
انتقال سند قبل از مطالبه مهریه .بسیاری از مردان هستند که برای فرار از دین ، از شیوه های مختلفی استفاده می کنند . از جمله معمول ترین این شیوه ها ، می توان به معاملات صوری اشاره کرد ‌.
رجوع به مهریه ابراء شده در طلاق خلع ، از جمله شایع ترین سوال ها این امر می باشد ، که آیا زوجه می تواند پس از آن که مهریه اش را ابراء کرد ، در طلاق خلع ، به آن رجوع کند یا خیر ؟
مؤسسه تهران طلاق به شما اجازه می‌دهد با برقراری تماس با شماره‌تلفن وکیل خانواده، در کمترین زمان ممکن به پاسخ سؤالات خود برسید.
طلاق از طرف مرد معمولاً پروسه آسانی دارد و خیلی زود به نتیجه می‌رسد. درصورتی‌که چنین نیست.مؤسسه تهران طلاق در این مورد نیز مشاوره‌های دقیق و حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.
موسسه حقوقی معتبر‌ تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی می باشد که دارای پرونده های موفقی در زمینه مسائل موجود در حقوق خانواده ، به خصوص مبحث حضانت ، است . این موسسه حقوقی آماده ارائه خدمت به عموم افراد ، می‌ باشد .
حضانت پسرتا سن هفت سالگی بر عهده مادرش خواهد بود ، مگر در مواردی که بنا بر هر دلیلی از مادر سلب حضانت شود . لازم به ذکر است که با آن که در این بازه زمانی ، حضانت پسر با مادرش می باشد ولی بر طبق قانون ، این پدر است که باید نفقه فرزندش را بپردازد .
آیا زن بعد از طلاق می تواند ادعای مهریه کند ؟ این امر ، سوالی پر تکرار در خصوص مهریه می باشد.موسسه تهران طلاق پاسخگوی سوالات حقوقی شماست.
فرق مهریه عندالمطالبه با عندالاستطاعه .مهریه بر اساس نوع پرداختی که دارد ، به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از : مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه .
آیا به زن صیغه مهریه تعلق میگیرد ؟باید پاسخ داد که : به زن صیغه نیز مهریه تعلق خواهد گرفت  همچون زوجه عقد نکاح دائم  ، و حتی موت زن در طول مدت نکاح موقت نیز ، به هیچ عنوان باعث از بین رفتن مهریه او ، نخواهد شد .
این مطلب را هم از دست ندهید :   خرید انواع پرینتر و فتوکپی استوک
تهران طلاق