نگاهزدایی: جهان در حال شکسته شدن است و به ما بازگردانده می شود

نگاهزدایی: جهان در حال شکسته شدن است و به ما بازگردانده می شود

تمرکززدایی: سرژ جیانچاندانی می‌گوید: پروژه‌های رمزنگاری در دنیای واقعی در حال متحول کردن اقتصاد جهانی هستند.

مسلماً، بیش از آنچه انتظار داشتیم طول کشید. اکنون 14 سال از راه اندازی بیت کوین می گذرد، ارز رمزپایه «پیدایش». مورد اصلی آن جایگزینی دلار فیات و شکست دادن بانک های ذخیره شده کسری (یعنی بانک ها) است.

در حالی که در ابتدا توسط خیلی به عنوان طرح پونزی یا یک مد گذرا مورد انتقاد قرار گرفتن، آمارها دروغ نمی گویند. استفاده از کریپتو منفجر شده است. با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، یک نوع مدرن از ارز دیجیتال که برای نشان دادن مالکیت یک دیجیتال خاص استفاده می‌شود. دارایی، همچنین دارای به افزایش افزایش یافت.

 

توکن‌ها برای پرداخت در تعداد فزاینده‌های فروشگاه‌ها و با کاربردهای مختلف پذیرفته شده می‌شوند. اما علی‌رغم این رشد انفجاری، انقلاب واقعی در توکن‌های صنعت است. اینها نشانه هایی هستند که با یک مشکل واقعی مرتبط هستند. آنها پتانسیل این را دارند که رفتارهای ما و نگاه ما به اقتصاد در زندگی را کاملاً تغییر دهند.

چرا پروژه های رمزنگاری در دنیای واقعی وجود دارند؟

مشکلات مربوط به زیرساخت جهانی کنونی است. این را می توان به عنوان “متمرکز” خلاصه کرد. سیستم بانکی به میزان بسیار زیاد است، به این معنی که تعداد کمی از مردم بیشترین سرمایه و بیشترین نفوذ را دارند. این تأثیر به حوزه‌هایی مانند قانون و سیاست گسترش می‌یابد که در آن بازیگران کلیدی سیاست جهانی را دیکته می‌کنند.

Pfizer، شرکتی که مسئول ساخت واکسن‌ها برای عموم مردم است، به دلیل نام‌گذاری نادرست Bextra به قصد کلاهبرداری یا گمراه کردن، به جلوگیری از جنایت خود اقرار کرد. این (در آن زمان) بزرگترین مورد در تاریخ کلاهبرداری پزشکی با حل و فصل 2.3 میلیارد دلار.

اینها همه صنایع خاص هستند که باید با پروژه های رمزنگاری واقعی تغییر کنند. بلوک چین ها قدرت دموکراتیک کردن تمام صنایع صنایع (از جمله موارد ذکر شده در بالا) را دارند. در نهایت، این امر کیفیت زندگی همه مردم جهانی را از نظر مالی، اجتماعی و پزشکی افزایش می‌دهد.

پروژه های تغییر پارادایم Web3 برای برابری جهانی

برخی پروژه ها استفاده بسیار نگرانه ای دارند. اپل شبیه به بازار خود را برای تبلت ها و کامپیوترهای کمی با نمای بالا ایجاد کرد.

صاحبان املاک و مستغلات می توانند ملک یا “فضا” را به شکل NFT خریداری کنند. 5714 «واحد» یا «فضا» برای فروش وجود دارد. صاحبان فروشگاه ها این فضاها را می کنند.

آنها سپس می توانند دارایی های NFT خود را در فروشگاه خرده فروشی خود در metaverse بفروشند. آن‌ها همچنین می‌توانند دارایی را به سایر خرده‌فروشان اجاره دهند و از طریق تبلیغات شخصی ثالث یا صرفاً با قرار دادن توکن بومی MALL سود کسب کنند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   خرید نیم بوت تازگی و شیکی در هرگام

بازار املاک خرده‌فروشی در حال حاضر در تسلط شرکت‌های بزرگ است و فقط آنهایی که حساب‌های بانکی بزرگی دارند. می تواند ملک را در مراکز عمده اجاره دهد. علاوه بر این، اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی به دلیل‌گیری همه‌گیر خراب‌شده‌اند، حتی حتی قبل از این امر در حال کاهش است. متامال می‌تواند بازار را کاملاً باز کند تا مردم زودتر و ارزان‌تر به املاک و مستغلات اصلی بپردازند.

همچنین از طریق فناوری واقعیت مجازی خود با هدف خرده فروشان، نه فقط صاحبان فروشگاه، تجربه کاملاً را در اختیار مردم قرار می دهد. این امر به ویژه مهم است زیرا می توان آن را از راحتی خانه خود انجام داد، در زمان توصیف های جغرافیایی به دلیل همه گیری.

غیرمتمرکز: سایر موارد استفاده از مخرب

پروژه های بلوک چین وب 3 پتانسیل ایجاد مشکلات در صنایع مختلف را دارند. بخش خیریه، با بسیاری از مسائل اخلاقی و فنی، کندی اصلی است. ارسال مستقیم وجوه با هزینه کم و برون مرزی را نمی توان دست کم گرفت. به جای اینکه حدود 3 تا 30 درصد وجوه کاربر به مقصد برسد، 99 درصد وجوه به مقصد می رسد.

مشکل اصلی دسترسی در این مناطق به فناوری و رمزنگاری است. سازمان های خیریه بر بلوک چین مانند GiveTrack، AidCoin، Pinkcoin و Electroneum در حال کار بر روی بازگرداندن برابری به خیریه هستند. تراکنش ها به راحتی در بلوک چین ها ثبت می شوند و تغییر ناپذیرند – هیچ مدیر اجرایی نمی تواند کمک های مالی را بدزدد.

https://hoseinifinance.com/blog/article/

تمرکززدایی: پیش‌بینی آسان است

بر اساس روندهای فعلی، به راحتی می توان فهمید که جهان به کجا می رود. حمایت از فناوری غیرمتمرکز، در حال افزایش است، در حالی که ایمان عمومی به روایت های جریان اصلی به سرعت در حال کاهش است.

علاوه بر این، کسب سود بدون پرداخت به چشم ثالث با تامین مالی غیرمتمرکز بسیار سودآور است. حتی فرصت‌های شغلی با پروژه‌های مبتنی بر رمزنگاری در مقابل نقش‌های حرفه‌ای سنتی سودآورتر هستند.

جهان ما می شناسیم در حال حاضر، غیرمتمرکز، و دوباره به کسانی که به آنها تعلق دارد – شما، من و همه مردم جهانی، به نسبت مساوی.