خرید ظروف سرامیکی تزیینی

خرید ظروف سرامیکی تزیینی

 

اگر به‌دنبال ست کامل ظروف ظروف سرامیکی تزیینی غذاخوری هستید، یک جستجوی آنلاین ساده انتخاب بسیار بزرگی را نشان می‌دهد – مواد، سبک‌ها و قیمت‌ها بسیار متفاوت است. با این حال، با چند راهنمای تعیین شده از قبل، می توانید آگاهانه ترین و مطمئن ترین خرید ظروف شام را انجام دهید. در زیر ظروف سرامیکی تزیینی هفت نکته تخصصی را شناسایی کرده ایم که خرید بعدی شما را آسان می کند دکوکاف و به جرات می گوییم – هیجان انگیز!

بادوام ترین مواد ظروف غذاخوری چیست؟

دوام یکی از نکات مهم در انتخاب ظروف سرامیکی غذاخوری است، به خصوص اگر بچه‌هایی دارید که در اطراف می‌دوند یا می‌خواهید میزبان رویدادهای بزرگی باشید که در آن مهمانان ظروف سرامیکی تزیینی ممکن است تا آخر شب کمی دست و پا چلفتی شوند. گذشته از در نظر گرفتن احتمالات ناگوار، دوام به شما ایده خوبی می دهد که چه مدت می توانید از یک مجموعه جدید از ظروف لذت ببرید. ما برخی از مزایا و معایب هر یک از ظروف غذاخوری را که در زیر فهرست شده‌اند گنجانده‌ایم تا بتوانید گزینه‌های خود را در نظر بگیرید.

این ماده از سرامیک پخته شده ساخته شده است. در دمای بالاتری نسبت به سایر مواد ذکر شده در زیر شلیک می شود و استحکام بیشتری برای دوام ایجاد می کند. ظروف سنگی ضخیم‌تر ظروف سرامیکی تزیینی و در نتیجه محکم‌تر از انواع دیگر هستند و اغلب با لعاب سرامیکی که می‌تواند براق، مات یا ساتن باشد، تمام می‌شود.

ظروف سرامیکی تزیینی از کجا بخریم

قابل استفاده روزانه

به ظاهری غیر رسمی دست می یابد

همه کاره با نگهداری آسان ظروف سرامیکی تزیینی

قابل استفاده در مایکروویو، فر و فریزر

به تغییرات ناگهانی دما حساس است

می‌تواند متخلخل باشد و لکه‌ها و طعم‌ها را به دام بیاندازد، اگر کاملاً لعاب نداشته باشد

آیا ظروف سنگی برای شما مناسب است؟

اگر عاشق حلقه زدن روی مبل با یک فنجان چای یا قهوه داغ هستید، فنجان های سرامیکی هنگام نوشیدن جرعه جرعه، دستان شما را به آرامی گرم می کند.

روکش براق ظاهر ظریفی را ارائه می دهد، به خصوص اگر سبک بدنه منحنی را انتخاب کنید.

ظروف سرامیکی در اشکال و رنگ های خرید ظروف سرامیکی تزیینی متنوعی وجود دارند که به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه و ناهارخوری خود هماهنگ شوید.

مطمئن نیستید کدام سبک را انتخاب کنید؟ یک ظرف سرامیکی سفید ساده می‌تواند نقطه شروع عالی باشد – این سبک برای هر آشپزخانه‌ای شیک یک اصل است.

رنگ‌های بی‌صدا یک پله بالاتر از گزینه‌های سفید کلاسیک هستند و در عین حال ظاهری منحصر به فرد و جذاب به میز شام شما می‌دهند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   هفت راز تضمین دستگاه رول به رول سفره که هرگز نمی دانستید

انتخاب رنگ‌ها و شکل‌های جسورانه‌تر، خرید ظروف سرامیکی تزیینی بیانیه‌ای بلندتر می‌سازد و اتاق ناهارخوری شما را زنده می‌کند تا حالتی روشن ایجاد کند.

چینی/چین

 

این اصطلاحات به مواد ظروف غذاخوری ساخته شده از خاک رس ذرات ریز اشاره دارد. این مواد می توانند شامل کائولن و کوارتز باشند و مانند ظروف سنگی، چینی و چین در دمای بالاتر پخته می شوند. این باعث می شود محصولی فوق العاده بادوام و بدون متخلخل باشد. این ظروف تمایل دارند با ظرافت با جزئیات ظریف ساخته شوند و بر ظرافت کلی آنها افزوده شود.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، خرید ظروف سرامیکی تزیینی مایکروویو و اجاق گاز (مگر اینکه توسط سازنده مشخص شده باشد)

ظاهر مجلل

ایده آل برای رویدادهای رسمی

ظروف با لهجه فلزی بهتر است با دست شسته شوند

محدودیت مواد شوینده ظرفشویی

آیا چینی/چین برای شما مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد حسی مجلل به فضای آشپزخانه و ناهارخوری خود هستید، استفاده از چینی و چینی عالی است.

ظروف چینی و چینی که اغلب با لهجه‌های فلزی، رنگ‌های ظریف و/یا رنگ‌هایی که یادآور سنگ‌های قیمتی هستند تزئین شده‌اند، هوای ظرافتی را ارائه می‌کنند که دکوکاف با مواد دیگر قابل مقایسه نیست.

این نوع ظروف غذاخوری است که خرید ظروف سرامیکی تزیینی مهمانان را تحت تأثیر قرار می دهد و بلافاصله شام ​​را به یک مراسم رسمی تبدیل می کند.

این ماده در دمای بسیار بالا شلیک می شود، غیر متخلخل است و می تواند یک عمر دوام بیاورد! این نوع ماده ای است که از سقوط سنگین بر روی یک سطح سخت دکوکاف جان سالم به در می برد.

آیا شیشه شیشه ای برای شماست؟

اگر خانواده‌تان دائماً با پاها (و پنجه‌های کوچک!) شلوغ است، ظروف غذاخوری با شیشه شیشه‌ای می‌تواند بهترین دوست شما باشد. ست ظروف غذاخوری شیشه‌ای شیشه‌ای خرید ظروف سرامیکی تزیینی آآآآآآآآآآآآآآآآآ می‌تواند آرامش خاطری را برای شما به ارمغان بیاورد که تنها یک بشقاب تقریباً تخریب‌ناپذیر می‌تواند.

موجود در رنگ های مختلف.

این قطعات زمانی عالی هستند که می خواهید دکوکاف دوام، کاربردی بودن، و زمانی که مایل به قدردانی از یک ظاهر معمولی هستید.