فصل دوم :ادبیات تحقیق

 

1-2- تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش… 15

2-2- اهمیت و نقش فناوری در آموزش… 18

3-2- جایگاه و نقش حیاتی فناوری در آموزش وپرورش… 20

4-2-موانع و مشكلات  استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش… 21

5-2- هوشمند‌سازی مدارس… 22

6-2-اسناد پشتیبان هوشمند سازی مدارس… 23

7-2- پیشینه هوشمند‌سازی مدارس… 25

8-2-پیشینه هوشمند‌سازی مدارس در ایران.. 26

9-2- انگیزه پیشرفت… 28

10-2- سیالیت… 31

11-2- پیشرفت تحصیلی.. 32

12-2- یادآوری.. 34

13-2- پیشینه تحقیق.. 36

14-2- جمع بندی و نتیجه گیری.. 45

فصل سوم: طرح تحقیق

پایان نامه و مقاله

1-3  روش تحقیق.. 47

2-3 -جامعه ی آماری و روش نمونه گیری.. 48

3-3 -ابزارهای اندازه گیری و گرد آوری داده ها 48

 

4-3-روش تجزیه وتحلیل داده ها 51

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

1-4- داده های توصیفی.. 53

2-4-آزمون فرضیه ها 57

فصل پنجم: استنتاج داده ها

1-5- یافته های پژوهش… 62

یک مطلب دیگر :

2-5- بحث و نتیجه گیری.. 64

2-5-پیشنهادات    ………………………………………………………………………………………………………….65

3-5- محدودیت های پژوهش : 66

پیوست ها

منابع و ماخذ

فهرست منابع : 76

چکیده انگلیسی.. 78

 

 

فهرست جداول:

    عنوان                                                                               شماره صفحه

 

جدول(1- 2)-آمار مدارس هوشمند براساس اظهار ادارات کل استان‌ها( تیرماه 90) 27

جدول (1-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه خلاقیت(سیالیت) 53

جدول (2-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای یادآوری محتوی درس… 54

جدول (3-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 55

جدول (4-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای پیشرفت تحصیلی.. 56

جدول (5-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان خلاقیت(سیالیت) 57

جدول (6-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان یادآوری محتوای درس فیزیک… 58

جدول (7-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 59

جدول (8-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان پیشرفت تحصیلی.. 60

 

 

فهرست نمودارها:

عنوان                                                                                     شماره صفحه

نمودار1-4- مقایسه میانگین نمرات سیالیت دو گروه. 54

نمودار24– مقایسه میانگین نمرات یادآوری دو گروه. 54

نمودار3-4- مقایسه میانگین نمرات انگیزه پیشرفت تحصیلی دو گروه. 55

نمودار4-4- مقایسه میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی دو گروه. 56

 

1-1- مقدمه

دسته‌ها: Uncategorized

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *