پایان نامه:نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس

دانلود پایان نامه

پایان نامه روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

ایجاد مدرک بر روی شبکه جهانی وب

هر روز افراد بیشتری برای ارائه عکس، مقاله و اسناد خود بر وری شبکه وب اقدام می کنند، کاربرها می توانند با ایجاد صفحه وب دانش و معلومات خود را به اشتراک بگذارند. فایل های صفحه وب فایل های متنی هستند، فایل های متنی شامل متنی که روی صفحه ظاهر می شوند و دستورات متنی، برای قالب بندی کردن صفحه، ایجاد پیوندها و نمایش تصاویر است (ذولنور، ۱۳۸۲).

 

جستجوی خودکار شبکه جهانی وب (موتورهای جستجو)

در حال حاضر با رشد روز افزون اینترنت، حجم گسترده ای از منابع اطلاعاتی حوزه های مختلف مثل كتب، مجلات، پایان نامه ها، طرحهای پژوهشی و پایگاههای اطلاعاتی در بسترهای جدید و با قابلیتهای متنوعی در مقایسه با منابع چاپی در شبكه اینترنت قابل دسترسی هستند. برای دستیابی به اینگونه منابع امروزه ابزارهای خاصی در شبكه اینترنت وجود دارند كه به ابزارهای كاوش معروف هستند. این ابزارها فرآیند مكان یابی اطلاعات مورد نیاز كاربران را از طریق جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری اسناد و مدارك وب تسهیل می كنند. با توجه به اهمیت و نقش ویژه این ابزارها در امر جستجو و بازیابی منابع اطلاعاتی اینترنت، ضمن توصیف انواع ابزارهای كاوش، به برخی از مهمترین آنها اشاره می شود.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

۱- میزان و نوع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات  در تدریس معلمان چقدر است؟

۲- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات  در روش های تدریس معلمان چیست؟

۳- میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی چقدر است؟

۴- موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی درسی مدارس متوسطه چیست؟

۵-استفاده از ICT در مدارس متوسطه در کدام مرحله ی چهارگانه ی(ظهور کننده، کاربردی، ادغامی و تحولی) در برنامه ی درسی مدارس متوسطه قرار دارد؟

۶- نقش ICT بر عملكرد تحصیلی دانش آموزان در مدارسی که معلمان از آن استفاده می کنند با مدارسی که از آن  استفاده نمی کنند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن

  • 1

Leave a comment