دانلود پروژه رشته مدیریت در مورد موفقیت سازمانی – قسمت سوم

دانلود پایان نامه

-3-5- ایمنی

ایمنی توسط تعداد زیادی از متخصصین و مخترعین فاکتور خیلی اساسی محسوب شده است. کمبود ایمنی، یا ترس و دلهره مشتری در ارتباط با آن، یکی از بزرگترین موانع در رشد تجارت اینترنتی محسوب می شود. Woolwich از بالاترین سطح رمزگذاری جهت ایمنی این سیستم ها استفاده می کند. مدیر بهبود تجارت اینترنتی Woolwich ادعا کرد ما در کلیه منابع و نواحی سیستم از رمز استفاده می کنیم. برای WAP ما تنها از مجموعه های نوکیا استفاده می کنیم. نوکیا تنها شرکتی در UK است که دارای سطح رمزی مشابه با ماست. برنامه ریز/ تحلیل گر آن ها بیشتر این نکت را توضیح داد ما از تکنولوژی لایه ایمنی که کلیه اطلاعات را به رمز درمی آورد استفاده می کنیم، از یک مشتری که فرم تقاضا را برای محافظت و فیدبک مشتری را پرکنند، هزینه های این ایمنی در سطح بالا خیلی زیاد است اما آن ها درس هایی را از بعضی از شعب بارسلای آموخته اند که در بارسلای بعضی از شعب  بارسلای در سال 2001/2000 محیطی امن را بوجود آورده اند.

نکته مهم : برای استفاده از متن کامل تحقیق یا مقاله می توانید فایل ارجینال آن را از پایین صفحه دانلود کنید. سایت ما حاوی تعداد بسیار زیادی مقاله و تحقیق دانشگاهی در رشته های مختلف است که می توانید آن ها را به رایگان دانلود کنید

10-3-5- اینجاد نام شناخته شده ( مارک)

داشتن مارک توسط بسیاری از مطلع کننده ها که از رئیس تجارت اینترنتی بعنوان فاکتور مهم موفقیت محسوب می شود ارائه شد. دلیل اصلی برای این مسئله توسط بسیاری از مطلع کننده ها ارائه می شود، نام ابتدایی و شروع نظیر Woolwich به مشتریان این اطمینان را می دهد که می توانند به طور آن لاین تجارت را کنترل کند. سایر دلایل شامل تجربیات مثبت قبلی آن ها از شرکت و ماهیت غیر اساسی محیط آن لاین است که صداقت و اطمینان را در نام مشهور و شناخته شده حتی بیشتر از زمانی که از کانال های قدیمی استفاده می کردند بوجود می آورد.

11-3-5- داشتن چندین کانال

این فاکتور نیز مربوط به ماهیت غیر اساسی محیط آن لاین است. بیشتر اطلاع دهنده ها در Woolwich بیان می کنند که بانک داری اینترنتی توسط یک سازمان که از طریق سایر کانال ها دسترسی به آن ها امکان پذیر است نظیر بانک داری تلفنی و شعب به احتمال خیلی زیاد در اجرای گسترده موفق خواهد بو. این مسئله به خاطر این است که مشتریان می توانند راحت از کانال های موردنظر و مطلوب تر برای کارشان استفاده کنند. بعنوان مثال، یک مشتری از اینترنت برای چک حساب بانکی یا انتقال پول بین حساب های خود استفاده می کند اما ممکن است وارد یک شعبه برای مکالمه رو در رو در شرکت در مورد موضوعاتی نظیر رهن وارد شود. به منظور استفاده کامل از مزیت چندین کانال، تلفیق کانال مورد نیاز است که شامل: به اشتراک گذاشتن قوانین تجاری و سایر ترکیبات که در کانال ها وجود دارد، یک مجموعه رایج از ارتباطات در سیستم های اصلی برای استفاده از کلیه کانال ها، کارکرد مشتری مداری با کیفیت بالا، توانایی جهت دلیوری کلیه محصولات و سرویس های مشتری که قادر به حمایت کلیه کانال ها هستند، Woolwich دریافت که دسترسی به این اهداف برای تلفیق کانال ها دست یافتنی است.

12-3-5 سرویس پاسخگویی سریع به مشتری

معمولاً انتظار بیشتر سرویس مشتری از کانال های اینترنتی وجود دارد. همچنین برای حمایت 24 ساعته از کانال های اینترنتی، سرویس مشتری باید 24 ساعته در دسترس باشد. قبل از دسترسی به تجارت اینترنتی در Woolwich سرویس های مشتری روزانه 24 ساعته در دسترس نیستند. به منظور برآورد این انتظارات و نیازهها به حمایت مشتری بطور قابل چشمگیری پیشرفت کرد، با خدمات 24 ساعته سرویس های مشتری و افزایش دسترسی به انتخاب مشتریان جهت استفاده از هر کانالی که آن ها بخواهند از آن استفاده کنند. بر طبق گفته تحلیلگر حمایت تکنیکی Woolwich هدف ما توسعه بی حد و مرز طرح تلفیقی است که به مشتری اجازه می دهد تا مجموعه سرویس هایی که Woolwich ارائه می کند را بررسی کنند، بدست آورند و ارتباط متقابل برقرار کنند و مشکلات اندک تکنیکی مارا از این دور می کند اما به زودی این مشکلات نیز برطرف خواهد شد. به منظور به  حداقل رساندن این مشکلات تکنیکی، هر جزء ترکیبی جدید باید توسط پلت فرمهای سخت افزاری و نرم افزاری تست شد که این مسئله منجر به هزینه خیلی بالای آزمایش و تست می شود. به هر حال، برای کاهش لود سرویس های مشتری و نارضایتی مشتری این کار ضروری است.

13-3-5- انتخاب استراتژی ترکیبی و مخلوط شده فروشنده

در پروژه های تکنولوژی اطلاعات، انتخاب فروشنده معمولاً موضوع مهمی می باشد. بعضی از شرکت ها برای حل مسئله به یک تلفیق ساده روی می آورند. در Woolwich ، آنها یک استراتژی تلفیقی و ترکیبی را بکار گرفته اند. آن ها سعی دارند تا بیشتر ترکیبات را از Microsoftبدست آورند، اما در اینجا مقررات ضروری است، همچنین بعضی از ترکیبات را از سایر فروشنده ها می گیرند یا خودشان بوجود می آورند. آن ها دارای یک تیم اجرای ثابت Microsoftدر اداره مرکزی شان و در بسیاری از پروژه ها هستند، متخصص محصولات Microsoftآن ها بشدت به کار گرفته می شود. بنابراین آنها مایکروسافت را بعنوان اولین انتخاب خود محسوب می کنند. دلایل دیگر ترکیب ساده ترکیبات متنوع یک فروشنده می تواند باشد.

14-3-5- مدیریت تغییرات سیستمیک

Woolwich توجه خاصی را صرف تغیی مدیریت از ابتدای کار کرده است. آن ها در موضوعات و مباحث اصلی با کارمندانشان مشورت می کنند. تجارت اینترنتی در سازمانی به روش های متفاوت بوجود می آید. ابتدا آنها مطمئن می شوند که کلیه کارکنان بر اینترنت دستیابی دارند. دوم با گذاشتن 100 در حساب کسانی که حساب “پلان باز” باز کرده اند. آنها را تشویق می کنند تا این حساب را باز کنند بنابراین آن ها واقعاً کانال های اینترنتی جدید را تجربه می کنند. سوم، در زمانی که WAP ارائه شد، به کسانی که تمایل به استفاده از آن را داشتند تلفن WAP دادند. چهارم کیوسک های اینترنتی را داخل شعب قرار دادند تا کارکنان با آن ها آشنا شوند و برای مشتریان استفاده کنند. بطوریکه متخصص فنی مدیر Woolwich می گوید، تغییرات با کارمندان Woolwich بصورت تیمی، هفتگی یا ماهانه ارتباط برقرار می کند، تا کارمندان فرصتی را بدست آورند تا دوباره کلیه جنبه های تغییرات صحبت کنند. علاوه بر این، اینترانت شرکت و نامه های خبری ماهانه برای این منظور استفاده می شود. این کار باعث می شود که کارکنان احساس کنند که مهم هستند وبه راحتی با این تغییرات مقاومت می کنند.

مزیت اصلی این استراتژی فیدبک مفیدی باشد که برای توسعه سرویس ها و ارتباط سیستم ها ارزشمند است. مزیت دیگر ایجاد تجارت اینترنتی در سازمان این است که کارکنان تمایل دارند که با  تغییرات پیش روند. متخصص تکنیکی مدیر Woolwich می گوید، ما تغییرات گسترده ای را در تکنولوژی مشاهده کرده ایم و روش هایی را در مدت زمان کم چند سال پیش اجرا کرده ایم، ایجاد فعال تجارت اینترنت به ما کمک می کند تا تعهد مورد نیاز از افرادمان کسب کنیم!

4-5-بحث و انعکاس

Woolwich یکی از اولین بانک ها در UK بود که سرویس های مالی اینترنتی و سایر کانالها نظیر سرویس تلویزیونی اینترنتی (ITV) ، تلفن های پروتکل در دسترس بی سیم (WAP) را پیشنهاد کرد. دلایل اصلی آنها در مشارکت تجارت اینترنتی شامل: پیشرفت و توسعه مزیت دسترسی مشتری به بانک، پس اندازها با سرمایه های زیاد بود.

CSFها در بانک داری اینترنتی در Woolwich خلاصه شده و با CSF هایی که در بروشور ارائه شده مقایسه می شود. انعطاف پذیری سازمانی، منابع، مدیریت ارشد و نام شاخص و علامت نیز در دستورالعمل ارائه شده است.

Woolwich دید استراتژیکی بانک داری اینترنتی دارد. این مسئله را می توان از بازسازی مجدد سازمانی آنها جهت انجام روندهای تجاری جدید، ارائه تجارت اینترنتی و تقریباً منابع نامحدود ارائه شده برای تیم تجارت اینترنتی توسط مدیریت ارشد مشاهده کرد و گواهی بر این ادعا هستند. موضوعات تکنیکی و سازمانهای نظیر تقویت وب سایت توسط آن ها مورد بررسی قرار نگرفت تا در موقعیت بانک داری اینترنتی معیار باشد. Woolwich تأکید شدیدی بر درک مشتریان و انعطاف پذیری سازمانی به عنوان موضوع اساسی دارد. زمانی که فاکتورهای اصلی موفقیت یافت شده در Woolwich با یافته های بدست آمده از بررسی بروشور رونوشته های ما مقایسه شد، تعدادی از فاکتورهای یافت شد که در هر دو مشترک بودند. همچنین تفاوت هایی نیز مشاهده شد، مثلاً ، تعدادی از فاکتورهای یافت شد که در هر دو مشترک بودند. همچنین تفاوت هایی نیز مشاهده شد، مثلاً، تعدادی از مقالات در بررسی نوشته ها و بروشورهای ما بر اهمیت مفاهمی وب تأکید دارند. اما اطلاع دهندها در Woolwich آن را به عنوان یک مورد بررسی قرار نداده اند. در کل یافته های تحقیق شرح پژوهشی ما بر حسب بایس های اصلی و قوی فاکتورهای استراتژیکی نسبت به جنبه های تکنیکی یا عملکردی مشابه بودند.

نمونه دیگر از تأکید محدود آن ها بر فاکتورهای عملکردی این است که آنها برای ارائه انگیزه ها جهت ارائه محصولات اینترنتی شان برای جذب مشتریان به کانال های جدید آنها بطور ضروری مورد بررسی قرار نداده اند. این دید با بررسی نوشته های ما مخالفت می کند. دلیل اصلی که برای این موضوع توسط آن ها ارائه شده است، نام شاخص و مشهور آن ها است، و مدیر فنی و سرویس های مشتری برای این هدف کاملاً کافی هستند. دلیل دیگر این که توسط مدیر حمایت مشتری آن ها برای کانال های اینترنتی ارائه شده است. این است که ما محصولات را برای کانال های اینترنتی تفکیک نکرده ایم به دلیل اینکه هدف اصلی ما مشتری است کسی که راه حل چند کانالی را به جستجو برای شعب از اینترنت تنها بانک ها ترجیح می دهد. در حالی که این مسئله ممکن است که ما محصولات را برای کانال های اینترنتی تفکیک نکرده ایم بدلیل اینکه هدف اصلی ما مشتری است کسی که راه حل چندکانالی را به جستجو برای شعب از اینترنت تنها بانک ها ترجیح می دهد. در حالی که این مسئله ممکن است درست باشد، به عقیده ما، تفاوت محصول حتی تعداد زیادتری مشتری را جذب خواهد کرد چرا که بسیاری از آنها این مسئله را از کانال اینترنتی انتظار دارد.

گزینه راه حل های بکارگیری فروشنده تکی یا مخلوط و ترکیب محصولات در Woolwich بعنوان یک موضوع اساسی مورد بررسی قرار نگرفته است. این موضوع با سیستم وسیله میانی مناسب آن ها انجام می شود ( شکل 1) که به آن ها اختیار می دهد تا به راحتی محصولات جدید یا کانال های جدید را با سیستم های موجود تلفیق کنند، که این مسئله باعث می شود که آن ها کمتر به فروشنده ها وابسته شوند. این یافته ها همراه با بررسی گسترده UK بود که ما بعنوان بخشی از پروژه تحقیق در نظر می گرفتیم در جایی که موضوات مربوط به فروشنده در پایانی ترین سطح فهرست اهمیت ما قرار گرفته است.

حوزه دیگر که عامل موفقیت آن ها محسوب می شود جمع آوری و تحلیل اطلاعات از سراسر تمام کانال ها است. اگرچه کانال های اینترنتی برای این فعالیت مناسب تر است، الگوهای تلفیقی درک مشتری همراه با کلیه کاناله ها مفید تر است.

6-نتیجه

این مقاله پروژه تحقیقاتی از بانک UK را ارائه می کند. Woolwich که در اجرای بانک داری اینترنتی موفق بوده است. هدف این تحقیق این بود که نشان دهد این بانک در کنترل و اداره تنظیم و سازگاری موفقیت آمیز کانال بانک داری آن ها چطور عمل کرده است، فاکتورهای اساسی برای دستیابی به موفقیت این بانک و دروس اصلی بدست آمده از این تجربیات بوده است. ما به این نتجه رسیدیم که نیاز به تغییر مدیریت بعنوان یک جزء اصلی استراتژی تجاری ان ها محسوب می شود به این دلیل که آن ها نیزا به اجرای تغییرات سازمانی قابل ملاحظه ای برای ایجاد وب برای خودشان بود. این تغییرات شامل طراحی مجدد روندهای تجاری نشان و تعیین ساختار مدیریتی به منظور افزایش روند تصمیم گیری و دلیری نامحدود سرویس های مشتریان می باشد. آن ها نیاز به ایجاد تجارت اینترنتی در سازمان دارند، که کمک به پذیرش آن توسط کارکنانشان می کند. جنبه اصلی دیگر استراتژی تجارت اینترنتی آنها تلفیق بانکداری اینترنتی با سایر کانال های سرویس دلیوری نظیر بانک داری تلفنی یا شعب جهت به ماکزیمم رساندن فواید بانکداری اینترنتی می باشد. در عمل، مشتریان قادر هستند. که هر کانالی که می خواهند جهت ارتباط با بانک انتخاب کند.

تلفیق کانال ها در بیشتر موارد نیاز به تلفیق تکنولوژی و نیز افراد در تیم، سطح مدیریت و سازمان دارد.

این  تحقیق به روش های متفاوت بصورت اطلاعات موجود ارائه می شود:

  • موفق به تعیین تعداد فاکتورهایی که برای انتخاب و سازگاری بانک داری اینترنتی اساسی است که برای شرکت کنندگان تجارت – اینترنتی بطور کلی و شرکت کنندگان بانک داری اینترنتی مخصوصاً مفید می باشد، شده است.
  • نشان می دهد که چارچوب تئوری بر اساس CSF ها بوسیله این تحقیق هدف قرار گرفته است، در تعیین وجود فاکتورهای اصلی موفقیت در محیط بانکداری اینترنتی و روابط مثبت آن ها با موفقیت این سرویس ها مفید است. این مسئله با گفته جوت و دیگران سازگار است که می گوید شناسایی فاکتورهای اصلی برای ایجاد استراتژی ضروری است بطوریکه یک سازمان با حد و مرز رقابتی در خارج از دنیا که می تواند با تجارت اینترنتی توسعه یابد را ارائه می کند.
  • این تحقیق در ایجاد نوشته و بروشورهای موجود در این زمینه و زیربنای آن با یافته هایی که از تجربیات بدست آمده از دنیای حقیقی است موفق شده است.
  • خطوط پتانسیلی جدید را برای تحقیق در حوزه های اجرای سیستم های اطلاعاتی، انتخاب تجارت اینترنتی و تغییر سازمانی بوجود می آورد.

این تحقیق تمایل به جایگزینی و تغییر اصول در روشهای مدیریتی موجود در زمینه مورد تأکیدش ندارد، اما از چیزی که بعنوان تکمیل کننده آن ها است استفاده می کند. تئوری بانک داری اینترنتی و روند را با هم می آورد. مشارکت پیش بینی شده با جماعت آکادمیکی شامل توسعه یافته ها و برداشت های عمیق تر موضوعات سازمانی درگیر در بانک داری اینترنتی است.

فاکتورهایی که در این تحقیق ارائه شده است ممکن است مناسب و قابل اجرا با بانک داری اینترنتی در سایر سازمانها باشد، اما تنها با بعضی از زمینه های خاص تغییر می کند. مشکلات و فاکتورهای موفقیت در اجرای بانک داری اینترنتی توسط این تحقیق بدست آمده احتمالاً برای بسیاری از حوزه های دیگر مناسب باشد. اما  تحقیقات بیشتر برای موارد عملی و مناسب نیاز است. این تحقیق همچنین برای آپ دیت کردن یافته های آن و مشاهده این مطلب که انتقاد از این فاکتورها در دوره زمانی تغییرات می کند مجدداً تکرار می شود.

برای دیدن قسمت های دیگر این تحقیق لطفا” از منوی جستجوی سایت که در قسمت بالا قرار دارد استفاده کنید. یا از منوی سایت، فایل های دسته بندی رشته مورد نظر خود را ببینید.

با فرمت ورد

Leave a comment