دانلود پایان نامه رشته روانشناسی نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس

دانلود پایان نامه

پایان نامه روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

ب) نقش اكتشافی یا تحقیقی رایانه ها

فراگیرنده می تواند در مواقع عدم دسترسی به آزمایشگاه، از آزمایشگاههای مجازی شبیه سازی شده توسط رایانه استفاده كند. همچنین می تواند از اطلاعات موجود در بانك های اطلاعاتی رایانه ها برای انجام دادن كارهای تحقیقی و اكتشافی بهره مند شود. استفاده از دیسك های فشرده دایرة المعارف ها در این دسته قرار می گیرند.

ج) نقش كاربردی رایانه ها

استفاده های كاربردی، مانند استفاده از نرم افزارهای واژه نگار یا صفحه گسترده، به فرا گیرندگان كمك می كند تا از رایانه به عنوان ابزاری برای مقاصد نوشتن، تجزیه و تحلیل داده ها، رسم نمودارها و موارد دیگر استفاده نماید. علاوه بر واژه نگار یا صفحه گسترده، برنامه های كاربردی دیگری نظیر مدیریت پایگاه داده، نرم افزارهای گرافیكی، نرم افزارهای انتشاراتی و برنامه هایی برای ضبط و ویرایش ویدئو جزو این گروه قرار می گیرند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

۱- میزان و نوع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات  در تدریس معلمان چقدر است؟

۲- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات  در روش های تدریس معلمان چیست؟

۳- میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی چقدر است؟

۴- موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی درسی مدارس متوسطه چیست؟

۵-استفاده از ICT در مدارس متوسطه در کدام مرحله ی چهارگانه ی(ظهور کننده، کاربردی، ادغامی و تحولی) در برنامه ی درسی مدارس متوسطه قرار دارد؟

۶- نقش ICT بر عملكرد تحصیلی دانش آموزان در مدارسی که معلمان از آن استفاده می کنند با مدارسی که از آن  استفاده نمی کنند؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل

  • 1

Leave a comment