پایان نامه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یک مطلب دیگر :

نحوه اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی مؤثر

  فهرست    
صفحه   عنوان  
ج چکیده  ………………………..  
ح فهرست مطالب  …………………………………………………………………………………………………………………………………………….  
ز فهرست اشکال  …………………………………………………………………………………………………………………………………………….  
س فهرست جداول  …………………………………………………………………………………………………………………………………………….  
ص فهرست نمودارها  ………………………………………………………………………………………………………………………………………….  
فصل اول- کلیات پژوهش  
2 1-1- مقدمه فصل……………………………………………………………………………………………………………………………………….  
2 1-2- ضرورت و اهمیت  انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..  
3 1-3-بیان مسأله  …………………………………………………………………………………………………………………………………………..  
4 1-4- قلمرو تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….  
4    1-4-1- قلمرو موضوعی  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
4    1-4-2- قلمرو مکانی  …………………………………………………………………………………………………………………………………  
4 1-4-3- قلمرو زمانی ………………………………………………………………………………………………………………………………….  
4 1-5- اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………..  
5 1-6- سؤال تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….  
5 1-7- فرضیه­های تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………………………  
5 1-8- تعریف واژه­های کلیدی  ………………………………………………………………………………………………………………………..  
5    1-8-1- تعریف مفهومی  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
6    1-8-2- تعریف عملیاتی  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
8 1-9- خلاصه فصل  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….  
 فصل دوم- ادبیات نظری تحقیق  
10 2-1- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..  
10 2-2-مفهوم مدیریت دانش  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
13 2-3- سیر تطور مدیریت دانش  ………………………………………………………………………………………………………………………..  
14 2-4-  انواع دانش  …………………………………………………………………………………………………………………………………………  
14    2-4-1-  دانش صریح  ………………………………………………………………………………………………………………………………..  
14    2-4-2- دانش ضمنی………………….. ……………………………………………………………………………………………………………..  
15    2-5- مزایای مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………………………..  
16    2-6- مبانی زیرساخت مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………  
17    2-7- فرآیند . مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………………………  
18      2-7-1- خلق دانش……………………………………………………………………………………………………………………………………  
18      2-7-2- سازماندهی و ذخیره سازی………………………………………………………………………………………………………………  
18      2- 7-3- انتقال و به اشتراک گذاری دانش ……………………………………………………………………………………………………  
    18      2-7-4- به کارگیری دانش…………………………………………………………………………………………………………………………  
19  2-8- استراتژی های مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………….  
21  2-9- مدل های پیاده سازی مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………..  
21     2-9-1- مدل هیکس………………………………………………………………………………………………………………………………….  
22     2-9-2-  مدل مک الروی…………………………………………………………………………………………………………………………….  
22     2-9-3- مدل هفت سی……………………………………………. …………………………………………………………………………………  
23     2-9-4- مدل بک من…………………………………………………………………………………………………………………………………  
 24     2- 9-5- مدل پایه های ساختمان دانش………………………………………………………………………………………………………….  
25     2-9-6-  مدل بکوویتز و ویلیامز…………………………………………………………………………………………………………………..  
25     2-9-7-   مدل پیتر گوتشاک …………………………………………………………………………………………………………………….  
26     2-9-8-  مدل برگرون………………………………………………………………………………………………………………………………..  
27    2-9-9-   مدل عمومی مدیریت دانش نیومن …………………………………………………………………………………………………..  
27    2-9-10- مدل توربان………………………………………………………………………………………………………………………………….  
28    2-9-11- مدل نوناکا و تاکوچی……………………………………………………………………………………………………………………  
31      2-9-11-1-  استفاده از فناوری در چهارچوب مدل نوناکا و تاکوچی ……………………………………………………………..  
33 2-10- مفهوم اثربخشی……………………………………………………………………………………………………………………………………  
35 2-11- رویکردهای اثربخشی سازمانی……………………………………………………………………………………………………………..  
35   2-11-1- رویکرد سنتی………………………………………………………………………………………………………………………………  
35      2-11-1-1- روش مبتنی بر منابع…………………………………………………………………………………………………………………  
35      2-11-1-2- روش مبتنی بر فرآیند درونی……………………………………………………………………………………………………..  
36      2-11-1-3- روش مبتنی بر تامین هدف ………………………………………………………………………………………………………  
36   2-11-2-  رویکرد نوین  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
36      2-11-2-1-   روش مبتنی بر تأمین رضایت گروه های ذینفع ………………………………………………………………………..  
37      2-11-2-2- روش مبتنی بر ارزشهای رقابتی  ………………………………………………………………………………………………..  
37  2-11-3-  روش اثربخشی سازمانی پارسونز ………………………………………………………………………………………………………  
38     2-11-3-1-  انطباق  …………………………………………………………………………………………………………………………………..  
38     2-11-3-2-  کسب هدف  ………………………………………………………………………………………………………………………….  
38     2-11-3-3- انسجام ویگانگی هداف……………………………………………………………………………………………………………..  
39     2-11-3-3- پایداری و حفظ الگوها……………………………………………………………………………………………………………..  
39 2-12- عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی……………………………………………………………………………………………………………  
39   2-12-1-  بهبود کیفی عامل کار …………………………………………………………………………………………………………………..  
40   2-12-2-  اصلاح روابط مدیریت و کارکنان …………………………………………………………………………………………………..  
40   2-12-3-   استفاده از نظرات و پیشنهادات کارکنان ………………………………………………………………………………………….  
40   2-12-4-  ره آورد فناوری …………………………………………………………………………………………………………………………..  
41 2-13- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی…………………………………………………………………………………………………………..  
41  2-13-1-  مطالعات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………………………………………………………..  
44  2-13-2-  مطالعات انجام شده در خارج کشور ………………………………………………………………………………………………..  
47 2-14-  جمع بندی پیشینه تجربی …………………………………………………………………………………………………………………  
2-15-   تاریخچه و معرفی واحدهای تولیدی –  صادراتی صنایع لبنی استان مازندران ……………………………………………..            49  
  2-15-1- شرکت کاله آمل…………………………………………………………………………………………………………………………….        49
2-15-2- شرکت لبنی دوشه آمل (هراز)…………………………………………………………………………………………………………..        51
2-15-3- شرکت لبنی گلا آمل………………………………………………………………………………………………………………………         52
2-15-4- شرکت لبنیات پاستوریزه پاک ساری…………………………………………………………………………………………………..        52
2-15-5- شرکت فرآورده های لبنی لاله ساری…………………………………………………………………………………………………..        53
2-16- خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………….       53
فصل سوم- روش شناسی پژوهش
 
57 3-1- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..  
57 3-2- فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………  
59  3-2-1- متغیر مستقل  ………………………………………………………………………………………………………………………………….  
60 3-2-2- متغیر وابسته  …………………………………………………………………………………………………………………………………  
60 3-3- روش تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………………………….  
61 3-4- جامعه و نمونۀ آماری  …………………………………………………………………………………………………………………………….  
61 3-5- روش نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه  ………………………………………………………………………………………………………  
62 3-6- ابزار جمع­آوری داده­ها  ………………………………………………………………………………………………………………………….  
63 3-6-1- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی  …………………………………………………………………………………………………………  
63 3-6-2- پرسشنامه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………..  
63 3-6-2-1- شرح پرسشنامه  ………………………………………………………………………………………………………………………….  
64 3-7-  اعتبار و قابلیت اعتماد / روایی و پایایی   ………………………………………………………………………………………………….  
64   3-7-1- روایی پرسشنامۀ پژوهش  ………………………………………………………………………………………………………………….  
65    3-7- 2-  پایایی پرسشنامۀ پژوهش  ………………………………………………………………………………………………………………  
67 3-8- ابزارها و روش­های  تجزیه و تحلیل داده­ها………………………………………………………………………………………………  
3-9- خلاصه فصل………..  …………………………………………………………………………………………………………………………….           67  
 
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده­ها
 
70 4-1- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..  
70 4-2- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه آماری …………………………………………………………………………..  
70   4-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ………………………………………………………………………………………….  
71   4-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن  ……………………………………………………………………………………………..  
72   4-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل  ………………………………………………………………………………  
73   4-2-4- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات  ……………………………………………………………………………  
       4-2-5- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقۀ کاری  ………………………………………………………………………………….          75
76   4-3- تحلیل استنباطی داده­ها  ………………………………………………………………………………………………………………………  
76   4-3- 1- آزمون همبستگی فرضیه اصلی  ………………………………………………………………………………………………………  
 77   4-3-2-آزمون های همبستگی فرضیه فرعی…………………………………………………………………………………………………..  
79   4-3-3- آزمون رگرسیون فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………  
80   4-3-4-  آزمون های رگرسیون فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………………….  
84

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *