فهرست مطالب

فصل اول:کلیات

چکیده……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………1

1-1- بیان مساله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………2

2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………6

3-1- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..8

4-1- سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………9

5-1-  فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….9

6-1- چالش های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………9

فصل دوم:اصول و مبانی نظری

1-2- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….16

2-2-گردشگر……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..17

3-2- گردشگری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………17

4-2- نوع شناسی گردشگری …………………………………………………………………………………………………………………………….19

1-4-2- گردشگری درمانی…………………………………………………………………………………………………………………………………22

3-4-2-گردشگری فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………………………………22

4-4-2- گردشگری روستایی ………………………………………………………………………………………………………………………………28  

5-4-2- گردشگری شهری………………………………………………………………………………………………………………………………….29

6-4-2- گردشگری ماجراجویانه………………………………………………………………………………………………………………………….31

7-4-2-گردشگری طبیعت………………………………………………………………………………………………………………………………..33

8-4-2- گردشگری آموزشی……………………………………………………………………………………………………………………………….33

9-4-2-گردشگری ورزشی…………………………………………………………………………………………………………………………………..34

10-4-2- گردشگری اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………………………….34

11-5-2- گردشگری بازرگانی وتجاری………………………………………………………………………………………………………………..35

12-4-2-گردشگری مذهبی………………………………………………………………………………………………………………………………..35

1-12-4-2-گردشگری مذهبی در جهان…………………………………………………………………………………………………………..36

2-12-4-2-گردشگری مذهبی در ایران…………………………………………………………………………………………………………..39

3-12-4-2-تقسیم بندی انواع گردشگری مذهبی…………………….…………………………………………………………………….40

4-12-4-2- زیارت و زائر…………………….……………………………………………………………………………………………………………41

5-12-4-2- زائر و گردشگر…………………….………………………………………………………………………………………………………..42

5-2- اثرات گردشگری………………………………………………………………………………………………………………………………………..43

1-5-2- اثرات فرهنگی- اجتماعی گردشگری.………………………………………………………………………………………………………45

3-5-2- اثرات زیست محیطی……………………………………………………………………………………………………………………………………46

4-5-2-آثار اقتصادی گردشگری در شهر ………………………………………………………………………………………………………………….48

1-4-5-2- گردشگری و درآمد……………………………………………………………………………………………………………………………….49

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

2-4-5-2-گردشگری و اشتغال زایی…………………………………………………………………………………………………………………………..50

9-2- برنامه ریزی گردشگری………………………………………………………………………………………………………………………………………51

7-2- رویکرد کیفیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………52

8-2-محصول گردشگری……………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

9-2-رضایت گردشگر…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..63

10-2- پیشینه موضوع تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………….65

فصل سوم مواد و روشها

1-3- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..70

2-3- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….70

3-3- ابزارها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….71

4-3- مدل HOLSAT………………………………………………………………………………………………………………………………………………73

فصل چهارمبحث و نتایج

1-4-منطقه مورد مطالعه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….76

1-1-4-موقعیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………….76

2-1-4-جغرافیای طبیعی…………………………………………………………………………………………………………………………………..76

3-1-4- ویژگیهای جمعیتی…………………………………………………………………………………………………………………………………………78

4-1-4- اماکن و جاذبه های گردشگری مذهبی منطقه مورد مطالعه……………………………………………………………………79

2-4- یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………81

1-2-4- ویژگی­های دموگرافیکی- اجتماعی پاسخ­دهندگان……………………………………………………………………………………81

2-2-4- مشخصات سفر پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………….85

3-4- سنجش رضایت گردشگران با مدلHOLSAT……………………………………………………………………………………………..88

4-4- سنجش تاثیرگذاری ابعاد محصول گردشگری مذهبی کشور عراق بر رضایت گردشگران شهر تبریز …………………94

5-4- بررسی تمایلات رفتاری آینده گردشگران عتبات عالیات …………………………………………………………………………………….97

 

فصل پنجمنتیجه گیری و پاسخ به فرضیات

15مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….95

25– آزمون فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………………………….95

35– جمع­بندی و نتیجه­گیری…………………………………………………………………………………………………………………………97

45

یک مطلب دیگر :


یک مطلب دیگر :

وب سایت شرق موزیک

پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………………………..98

منابع و ماخذ

فهرست جداول

جدول(1-2): تقسیم­بندی انواع گردشگری مذهبی  …………………………………………………………………………………………………41 

جدول(2-2): طیف زائر و گردشگر   …………………………………………………………………………………………………………………………  43

جدول(3-2): اثرات سیاسی مثبت و منفی توسعة گردشگری     ……………………………………………………………………………..  46

جدول (1-4): ویژگی­های دموگرافیکی-اجتماعی پاسخ­دهندگان…………………………………………………………………………….  82

جدول (2-4): مشخصات سفر پاسخ­دهندگان…………………………………………………………………………………………………………….  85

جدول (3-4):انتظارات­، عملکرد و سطح رضایت از محیط و جاذبه مقصد………………………………………………………………..  86

جدول (4-4): انتظارات­، عملکرد و سطح رضایت از دسترسی مقصد………………………………………………………………………..  89

جدول (5-4): انتظارات­، عملکرد و سطح رضایت از تسهیلات و خدمات مقصد………………………………………………………..  91

  جدول (6-4):انتظارات­، عملکرد و سطح رضایت از تصویر از مقصد…………………………………………………………………………  92

جدول(7-4­): سنجش رابطه بین امكانات و كیفیت خدمات رفاهی و میزان رضایت­مندی گردشگران…………………….  94

جدول(8-4):  بحرانهای امنیتی و وجود درگیری­های ­داخلی بر میزان رضایت­مندی گردشگران ……………………………  94

جدول(9-4):  رابطه برخورد متولیان امر مستقر در پایانه­های مرزی و میزان رضایت­مندی گردشگران……………………  94

جدول(10-4): سنجش تاثیرگذاری ابعاد محصول گردشگری مذهبی کشور عراق بر رضایت گردشگران…………………  95

جدول(11-4): آزمون تاثیرگذاری رضایت بر تمایلات رفتاری آینده گردشگران عتبات عالیات……………………………….  97

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل (1-2): چرخه حیات گردشگری ………………………………………………………………………………………………………………….. 24

شکل( 2-2):  چهارچوب مخصوص صنعت گردشگری………………………………………………………………………………………..   27

شکل (3-2): نواحی کارکردی در شهر توریستی…………………………………………………………………………………………………..  31

شکل (4-2): گردشگری ACE…………………………………………………………………………………………………………………………………32   

شکل (5-2): کارکرد و ساختار گردشگری­مذهبی و تاثیر آنها در گسترش شهر­نشینی و گردشگری……………………….39

شکل (6-2): زنجیره کالا و خدمات در گردشگری……………………………………………………………………………………………………55

شکل(7-2): مولفه­های اصلی محصول گردشگر    …………………………………………………………………………………………………..62

شکل(8-2):عناصر تشکیل دهنده تصویر از مقصد    ………………………………………………………………………………………………63

شکل(1-4): موقعیت محدوده مورد مطالعه………………………………………………………………………………………………………………..   79

شکل(2-4): موقعیت مرز مهران و محور مهران تا شهر­های زیارتی……………………………………………………………………..80

شکل (3-4): پاسخگویان از نظر جنس………………………………………………………………………………………………………………………   81

شکل(4-4): پاسخگویان از نظر سن……………………………………………………………………………………………………………………………   82

شکل(5-4): اشتغال پاسخگویان…………………………………………………………………………………………………………………………………   83

شکل (6-4): وضعیت تاهل پاسخگویان……………………………………………………………………………………………………………………   83

شکل(7-4): تحصیلات پاسخگویان……………………………………………………………………………………………………………………   84

شکل(8-4): درآمد ماهانه پاسخگویان………………………………………………………………………………………………………………..   84

شکل (9-4): تعداد سفر گردشگران…………………………………………………………………………………………………………………….   86

شکل (10-4): مدت اقامت گردشگران………………………………………………………………………………………………………………..  6 8

شکل(11-4): نوع سفر…………………………………………………………………………………………………………………………………………….   86

شکل(12-4) هدف از سفر..…………………………………………………………………………………………………………………………………..   87

شکل(13-4): انتظارات /عملکرد محیط و جاذبه مقصد………………………………………………………………………………………………  89

شکل(14-4): انتظارات /عملکرد دسترسی مقصد……………………………………………………………………………………………………….  90

شکل(15-4): انتظارات /عملکرد تسهیلات و خدمات مقصد………………………………………………………………………………………  91

شکل (16-4): انتظارات /عملکرد تصویر از مقصد……………………………………………………………………………………………..  94

شکل(17-4): توزیع تمایلات رفتاری آینده گردشگران عتبات عالیات………………………………………………………………………..  96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *