• روش سنجش روایی …………………………………………………………………………………………… 12
  • روش سنجش پایایی ………………………………………………………………………………………….. 12
  • روش تجزیه تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………….. 12
  • فصل دوم: مبانی نظری
    • رویکرد استراتژیک، اصول و اهداف آن ……………………………………………………………………………………………. 13
      • تعریف رویکرد استراتژیک ………………………………………………………………………………….. 13
      • لزوم اجرای برنامه ریزی استراتژیک ………………………………………………………………………. 16
      • اصول و مراحل رویکرد استراتژیک ………………………………………………………………………. 16
    • رویکرد استراتژیک در برنامه ریزی و توسعه گردشگری ………………………………………………………………………. 18
      • پیوند گردشگری و توسعه پایدار …………………………………………………………………………… 18
      • اهداف و اصول توسعه پایدار گردشگری ………………………………………………………………..  19
      • رویکرد استراتژیک و توسعه پایدار  ……………………………………………………………………….. 24
      • رویکرد استراتژیک به گردشگری  ……………………………………………………………………….. 25
    • رویکرد استراتژیک در مدیریت اکوتوریسم ……………………………………………………………………………………….. 27
      • تعریف اکوتوریسم ……………………………………………………………………………………………… 27
      • اصول اکوتوریسم برمبنای توسعه پایدار ………………………………………………………………….. 29
      • رشد و توسعه اکوتوریسم و لزوم مدیریت آن ………………………………………………………….. 34
      • استفاده از ابزارهای استراتژیک در مدیریت اکوتوریسم …………………………………………….. 35
    • فصل سوم: آشنایی با قلمرو مکانی و روش انجام پژوهش
    • پایان نامه

      • آشنایی با قلمرو مکانی ……………………………………………………………………………………………………………………. 37
        • محیط طبیعی شهرستان تنکابن ……………………………………………………………………………………………… 37
          • موقعیت جغرافیایی …………………………………………………………………………………………………….. 37
          • ویژگی های اقلیمی …………………………………………………………………………………………………… 38
          • پوشش گیاهی ………………………………………………………………………………………………………….. 40
          • زندگی جانوری ……………………………………………………………………………………………………….. 41
        • محیط انسانی شهرستان تنکابن ……………………………………………………………………………………………… 41
          • تاریخچه سکونت ………………………………………………………………………………………………………. 41
          • کلیات جمعیتی ………………………………………………………………………………………………………… 42
          • فعالیت و کسب و کار ……………………………………………………………………………………………….. 44
          • یک مطلب دیگر :
          • انتخاب دامنه مناسب برای دریافت بهترین نتیجه در سئو
          • راه های ارتباطی ……………………………………………………………………………………………………….. 45
        • منابع گردشگری ………………………………………………………………………………………………………………. 47
          • زیرساخت های گردشگری ………………………………………………………………………………………… 47
          • جاذبه های گردشگری ……………………………………………………………………………………………….. 50
            • جاذبه های طبیعی  …………………………………………………………………………………………….. 50
            • جاذبه های انسان ساخت و تاریخی  ………………………………………………………………………. 54
            • جاذبه ها و رویدادهای فرهنگی  …………………………………………………………………………… 56
          • روش شناسی ………………………………………………………………………………………………………………………………… 59
            • جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات …………………………………………………………………………………………….. 59
            • تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………….. 60
              • ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ………………………………… 61
              • ماتریس سوآت ………………………………………………………………………………………………….. 62
              • ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ……………………………………………………………………. 62
            • فصل چهارم: تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیات

4-1-  تجزیه و تحلیل عوامل درونزا  …………………………………………………… 63
4-1-1- نقاط قوت ……………………………………………………………………… 64
4-1-2- نقاط ضعف  …………………………………………………… 66
4-2- تجزیه تحلیل عوامل برونزا  ……………………………………………………… 68
4-2-1- فرصت ها  …………………………………………………….. 68
4-2-2- تهدیدها  …………………………………………………….. 71
4-3- ارزیابی عوامل درونی و بیرونی  ……………………………………………………. 73
4-4- تصمیم گیری با ماتریس QSPM  ……………………………………………… 80

  • فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1-  خلاصه نتایج ……………………………………………………. 86
5-2- بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………. 88
5-3- پیشنهادات برای تحقیقات آتی  …………………………………………. 90
5-4- جمع بندی  ……………………………………………………………………………. 90

  • منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………… 91
  • چکیده انگلیسی ………………………………………………………………. 96

مقدمه:


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *